marți, 10 aprilie 2012



   ♥♥♥  E uimitor cât de radical se pot schimba sentimentele, e uimitor cum de la un zâmbet larg pot ajunge să îmi văd sentimentele căzând şi luând cu ele totul, într-o lacrimă, tot ce îmi rămăsese. La fel de uimitor e când ajung să urăsc persoana care cândva era universul meu, ceea ce îmi făcea cea mai frumoasă zi, săptămână, lună... poate mai mult de atât, mă făcea să uit de tot ceea ce mă deprima, acum, e doar o amintire ce mă seacă până la refuz.. 
E aşa trist când vezi că toată lumea din jurul tău se transformă în monştrii care abia aşteaptă să le păşeşti pe teritoriu şi să te devoreze. 
@/-„ hei, tu!! abia aşteptam să te distrug!”@
   Încă există lucruri care te pot uimi însă, din păcate, toate te lasă rece şi îţi îngheaţă inima. 
Uneori aş vrea să pot să fiu invizibilă, să pot plange atunci când văd  ceva ce îmi trezeşte amintiri dureroase.. 



                     degeaba, toate sunt aşa evidente...♥♥♥

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu