vineri, 6 iulie 2012


E aşa ciudat.. nici nu ştiu ce simt sau ce gândesc, pe cine vreau sau pe cine nu.. şi totuşi lupta asta mă epuizează -.-  De ce totul e aşa complicat când vine vorba de iubire?  Iubirea e un cuvânt aşa suav care trezeşte numai gânduri frumoase si pure.. Sub îndrumarea dragostei facem lucruri nebuneşti, lucruri pe care ni le dictează inima şi pe care nu le-am face dacă nu am fi îndrăgostiţi cu adevărat.Adrenalina e aşa de puternică încât te face invincibil, ceea ce îţi da puterea să zbori peste orice, să ajungi acolo unde visezi. Iubirea îţi dă incredere, e aşa simplu să îţi doreşti şi e asa greu de îndeplinit, uneori am nevoie doar de încredere ca să pot face lucruri nebuneşti, ca inima să imi bată aşa tare încât să simt că pot să zbor doar sărind.Nebunesc lucru.. să stai să priveşti un om, doar pentru că simţi ceva pentru el.. Să plâng sau să fiu fericită pentru că există? Şi dacă există, nu e al meu .. e o luptă în care trebuie să ai putere ..Vreau să fiu puternică, o luptătoare, asta doar pentru că il vreau pe EL.. E lupta dintre zâmbete şi lacrimi, lupta care e nesfârşită şi aspră, care lasă ochi reci si buze uscate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu