duminică, 29 mai 2011

Uneori ai nevoie de caldura..

Pot sa simt, pot sa vad, pot sa aud.
Incep sa simt incet, incet o caldura ce-mi imbraca inima inghetata, un fior ce dezgeata sentimentele imune, un fior ce ma trezeste din cosmaruri ingrozitoare.
O imbratisare care ma face sa uit de tot ceea ce ma raneste, pe zi ce trece.
Simt ca nu sunt singura, ca nu indur toate lucrurile singura. Am un inger care ma ia de mana si imi zice : "GATA! SUNT LANGA TINE SI TOTUL A TRECUT". 
De jos totul e oribil, cu cat ma inalt spre cer viata mi se schimba din ce in ce mai mult si ma face sa ma simt norocoasa. 
Te pot simti. Te pot auzi. Te pot atinge.  
Am nevoie de caldura dragostei tale care ma ia si ma duce in al noualea cer.
                                                                                                                                                                  Orice lovitura e mai usoara in doi..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu